A máme dobastleno!

Od 1. 10. 2021 platí pro fyzické osoby v České republice povinnost podávat celní prohlášení a uhradit DPH i ze zásilek ze zemí mimo EU do 22 EUR, a to na základě změny předpisů Evropské unie. Je to další způsob, jak občany okrást o peníze a ještě jim znepříjemnit život.

Mám opět o důvod míň, proč vymýšlet konstrukce a zadarmo, bez nároku na odměnu je tady publikovat - ono to totiž dopadá vždycky tak, že to můžu vymyslet, za svoje objednat součástky, navrhnout desku a za svoje ji nechat udělat, odladit a kdyby to náhodou nechodilo, tak celé to martyrium s objednáváním součástek absolvovat znovu. Pak to můžu postavit, nejlépe 10x (přičemž 9 kousků budu mít tu čest poskytnout někomu stěží za nákupní cenu součástek) a nakonec to skončí tak, že ze mě někdo vydyndá i ten desátý kousek a já nemám nic. Pročež přijde hafo emailů, jestli nemám tišťák, jestli bych je nenechal znovu udělat a kdy že to bude. A když se k tomu všemu nemám, tak se dozvím, jak jsem arogantní, jak mám rypák nahoru a že se s někým "obyčejným" nebavím.

A tak to je, vážení...

A jak to vypadá v praxi?

10. 10. 2021 jsem si objednal redukce z konektoru SO-239 na konektor N.
Takovéhle.


15. 10. jsem obdržel od  České pošty takovéhle psaníčko:

Vážený zákazníku,

očekáváme příchod Vaší zásilky ze zahraničí do ČR s číslem UU285592430CN.
Proběhne u ní celní řízení, ve kterém Vás můžeme zastoupit.
Pro rychlejší průběh celního řízení doplňte údaje o zásilce, které jsou důležité pro úspěšné vyřízení celních záležitostí u Vaší zásilky.
Údaje k zásilce můžete doplnit na: https://postaonline.cz...

---------
Nelenil jsem a na příslušném odkazu jsem doplnil název zboží (zkopíroval z eBay inzerátu) a z nabízených možností jsem musel vybrat (nic jiného to nenabídlo):

Bloky cermetu obsahující 60 % hmotnostních nebo více hliníku a 5 % hmotnostních nebo více karbidu boru.

Tím jsem já, coby básník, chtěl ouřadu sdělit, že je to kovové.

Ještě téhož dne jsem obdržel "rekapitulaci", doprovázenou PDF dokumentem, kde bylo vše podrobně shrnuto a dál
... nic.
---------
5. 11. jsem ve schránce našel pytlík se dvěma redukcemi.

Závěr:

Ouřední vlk se nažral a moje koza zůstala celá. Lidi zatím mají rozum. Někteří. A zatím...

Populární příspěvky z tohoto blogu

Zesilovač LZ1AQ pro smyčkovou anténu

Obvod soft startu pro napájecí zdroje

Vf zesilovač s vysokou intermodulační odolností